pondělí 25. března 2013

Výměna zimních pneumatik

Telegraficky

S blížícím se jarem, alespoň tím kalendářním, se v novinách a TV objevují častěji reportáže o tom, že je potřeba opět vyměnit zimní pneumatiky za letní. Opomenu to, že v mínus 10 stupních a navíc, když je na mnoha místech ještě spousta sněhu, je výměna blbost.

Dnes mi to skrze podivnou asociaci připomněla jedna paní na schůzce, kdy měla naprosto neadekvátní krátké triko, z pod kterého jí vykukovala její pořádná zimní pneumatika. Chtěl jsem rozverně poznamenat, že by ji mohla vyměnit za letní. Ale naštěstí jsem se udržel.





PS: vím, že to je nespravedlivé a že mužské pneumatiky jsou mnohem větší. Ale jsou alespoň skryté za košilí XXL.




6 komentářů:

  1. Ta původní fotka byla taky výstižná. :-)
    Ale tahle slečna má na triku dobrej nápis. Jak známo, já teda žádná hubená nejsem, ale jak tak koukám kolem sebe, tak jsem na tom líp než polovina teenagerek. Což je docela smutné.

    Navrhuju vytvořit variantu na Saturninovo házení koblih v kavárně - představovat si, co by paní a páni řekli na Tvou pneumatikovou otázku. Jsem v pokušení to vyzkoušet i v reálu. Snad mi nikdo nenabančí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dosti hard core varianta Saturnina :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, pneumatiku se snažím vyměnit vždycky už od Vánoc. Naštěstí mi dala příroda do vínku docela dobré spalování a rychlý metabolismus, takže nehrozí, že bych nějak enormně nabral. Tak maximálně kilo nebo dvě. Ale zase mám takový typ postavy, že se to hned projeví a nevypadá to úplně vábně. Hlavně když to člověk nechá být do května a pak se vyvalí někde na koupaliště...

    OdpovědětVymazat
  4. A já měl za to, že tady najdu článek o tom, jak si někdo stěžuje, že jezdí ještě v červnu na zimákách jako já. :D Pneumatiku kolem pasu už neřeším, zvykly jsme si na sebe. A pneumatiky na autě řeším strašně dlouho. Holt na to doma nemám asi to správné nářadí... Nebo spíš motivaci. Ale třeba to vyjde zítra. Musí! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ještě najít pneuservis, ve kterém by tu výměnu udělali. :D Já jsem na tohle fakt marná, takže jsem musela volit jeden v Jičíně. Samozřejmě mám teď na mysli fitness trenéra, to abych uvedla tuhle paralelu na pravou míru. :) Ale na klasickou výměnu pneumatik jezdím taky do Jičína. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, takový pneuservis o kterém mluvíte bych taky po těch Vánocích potřeboval, jen co je pravda. :D Co se ale týče toho autoservisu, tak já bohužel tady v okolí s nimi moc dobré zkušenosti nemám. Auto si tedy raději opravuji na vlastní pěst. Dokonce čas od času opravuji auta i známým. Ti říkali, že bych si klidně svůj autoservis mohl otevřít.

      Vymazat