čtvrtek 7. března 2013

Leginy, kamaše, kaliopky

Telegraficky o tom, jestli je opravdu nutné na sebe narvat upnuté elasťáky

Jako obvykle mi trvá rozpoznání trendů o trochu déle. Rok či dva mám pocit, že vidím čím dál více žen v legínách (rozdíl mezi názvoslovím legíny, kaliopky či kamaše jsem úplně nepobral). Na jednu stranu je to vlastně fajn, že holky a ženy nosí těsné legíny. Vynikne pěkná postava. Je pravda, že mě to občas rozptyluje a stává se ze mě "dolňák". A je dosti zábavné pozorovat i ostatní muže, kteří upírají svůj zrak na zadky v obepnutých elasťácích. Na druhou stranu ale také vynikne i postava, resp. části, které snad ani vynikat nemají. 

Ženy dříve chodily v legínách a kozačkách jen na koně


Tohle mi přijde v pohodě

Taky v pohodě. I když chápu, že ne každá žena má dlouhé a štíhlé nohy.

Tohle mi ovšem v pohodě moc nepřijde. 


Vypadá to barevně trochu lacině, ale co už


Proč?


Google mi našel i mužskou variantu :-)

Berte to s nadsázkou. Je jasné, že si každý stejně nosí a bude nosit, co chce. Holky s pár kily navíc se mi líbí stejně jako modelky (vychrtlé modelky se mi vlastně nelíbí, alespon ne na dotek). Ale elementární soudnost při jasné nadváze by snad mohla být.
Jedna malá pneumatika je OK, navíc pokud jsi těhotná nebo přeoperovaný chlápek s pivem z vesničky mé střediskové.
Dvě malé pneumatiky jsou taky OK. Má to v sobě jistou symetrii.
Tři pneumatiky vlastně taky OK.
Ale pokud to přetéká všude a nic se s tím nedá dělat nebo se nechce, tak prosím raději něco elegantnějšího než upnuté kamaše. Halina Pavlowská v legínách prostě dobře nevypadá!
PS: ledaže by sádelnatá stehna měla plnit funkci vizuální zbraně...

14 komentářů:

  1. :-)
    Nelíbí se mi to skoro vůbec. Upnuté kalhoty ano, ale legíny ne. Přijde mi to takové nahé. Zadek a nohy v tom možná vypadají dobře, ale předek určitě ne.
    Navíc oblíbená kombinace legíny/sukně zkracuje nohy i žirafám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, jako nahé :-) Zepředu mě to nikdy nenapadlo moc řešit.

    OdpovědětVymazat
  3. Osobně si myslím, že sluší vážně málokteré ženě, nejlíp tak ještě vypadají na mladých a štíhlých dívkách.
    Párkrát jsem natrefila i na osoby, co si místo neprůsvitných legín vzaly bez sukně spíš méně průhledné hrubé silonky. A úplně největší děs - zhruba 120 kilová mamina v krátkém triku, černých poloprůsvitných "jakoleginách" z pod kterých na dálku zářily bílé bombarďáky. Soudnost na bodě nula. A o té to u těch elasťáků dost hodně je :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to vtipný, jak moc je ten článek nadčasový. Teď jsem projížděla, jestli na bazarech nejsou nějaké fajn kousky a překvapilo mě, kolik legín a kousků, které si snad koupí jen blázen a to ještě pod vlivem, lidi koupí v obchodě a pak se z toho vyspí a prodávají je. Ono by to chtělo trochu soudnost. A když už jsme u těch legín, ty by se měly prodávat prostě jen do určitý velikosti a jaká to je, to nechám na každého úvaze. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé kamaše na práci jsem pořídila na eshopu s potřebami pro vojáky. :-D Manžel mě na něj navedl, když si tam kupoval pracovní boty. Běžné legíny mi totiž nevyhovují hlavně při práci na zahradě a v terénu. Přitom je nosím hodně ráda. Takže jsem vzala vyztužené a vyteplené kamaše, které se hodí i pro práci v pozdním podzimu i brzkém jaře. .)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám legíny třeba na práci v záhoně nebo výlety do přírody asi ze všeho oblečení úplně nejradši - je to velice pohodlné, dobře se v tom hýbe (pokud je třeba doběhnout vlak) a navíc se může jednat o stylový kousek šatníku. Zrovna včera jsem si koupila nové "džínové" legíny z online tržiště s oblečením, tak se na ně moc těším! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ješitná blondýna27. dubna 2021 v 2:33

    To je stejný jako to, když se člověk zaměří na to, jak se některé holky a ženy starají o pleť. Namlatají na sebe půl kila make-upu a pak vyjdou do ulic. Ideálně k tomu ještě namalované nebo vytetované řasy. A chuděry si neuvědomují, že tím ta pleť trpí nejvíc, co to jde a nezachrání je žádný noční krém nebo hydratace. Za mě je asi nejlepší varianta galvanická žehlička, která při použití správných kosmetických prostředků pleť regeneruje, zbavuje černých teček, případně i vrásek... A zároveň je to relativně zdravá metoda, která když se nepraktikuje každý den hodinu, tak to pleť naopak podpoří. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, já osobně legíny nemám ráda. Nelíbí se mi a ani mi nejsou pohodlné... Jediné místo, kam je nosím, je stáj. Miluji koně a našla jsem si skvělou brigádu ve stáji, tam se legíny prostě nejvíce hodí! Tuhle brigádu jsem si tak zamilovala, že bych si chtěla koupit vlastního koně. Spousty důležitých informací jsem se dočetla tady: jak na chov koní!

    OdpovědětVymazat
  9. No jo, legíny, to je opravdu kapitola sama pro sebe! :D Můžou vypadat opravdu pěkně, stylově a jsou příjemné. Bohužel si je nemůže dovolit každý. Já bych v nich třeba nevylezla z baráku. Mé dceři jsem ale koupila krásné na tomto eshop second handu. Té opravdu moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji moc za všechny tyto velice příjemné a zajímavé tipy na výlet... Já jsem si nedávno také sháněla nějaké ty tipy na to, kam bych se mohla podívat a hlavně na nějaké místo, kde berou samotesty , protože jsem si je nedávno pořizovala z jedné stránky a tak je potřebuji využít, dokud neprojde jejich expirace :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojte, protože mám tento blog ráda, chtěla bych se Vás tu na něco zeptat. Mé kamarádce bude 20 let za nějakou dobu a to si myslím, že by to chtělo pořádný dárek,. Ráda se líčí(dle mého až moc), tak mě napadlo, co ji pořídit kosmetický kufřík? Myslíte, že by takový dárek ocenila? Není to až moc ,,profi" nebo jak to říct. Jakože jestli to není až nad míru pro normální holku. Díky za rady

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem tedka na narozeniny mé dceři, nakoupila rajtky.Miluje totiž koně a tráví s nimi všechen volný čas, tak jsem si říkala, ji udělat v tomto radost a to si myslím, že se mi povedlo :D. Jenže v nich chodí všude a má je již špinavé. Nemáte někdo tušení, jak se to pere?

    OdpovědětVymazat
  13. U toho komentáře "Proč?" jsem se vážně musela zasmát. Některé ženy v tomto ohledu bohužel nemají moc soudnost, no. Některým prostě legíny nesluší a vyloženě by je asi nosit neměly. Já třeba nosím legíny docela ráda, ale taky na to mám postavu (teda aspoň myslím :D ) Třeba do společnosti je ale moc nenosím, spíš jen na sport a na doma. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dneska chlapi nosí legíny běžně. Běžte se podívat někdy do fitka. Čím namakanější nohy, tím těsnější legíny. :D A do toho klimatizace nastavená na devatenáct stupňů, takže je vidět na prosto všechno. :D Ne že by na to gorily nebyl občas pěkný pohled, ale raději preferuji přirozenou krásu a chlapa v teplákách než v uplých legínách. :D

    OdpovědětVymazat