úterý 4. září 2012

Den 3 - aneb citáty, které mě iritují

Doplnění posledního měsíce
Udělal bych si víkendový maraton filmů


Den 3.

5 citátů a bonmotů, které tě iritují

1. Všechno zlé je pro něco dobré. 

Blbost na n-tou. Nejlepší je být zdravý a bohatý.

2. Srdíčku neporučíš. 

Když to používají hloupé ženy, je mi mdlo. Hloupí muži alespoň přiznají, že to není srdíčko, ale jejich libido.

3. Pro jedno kvítí slunce nesvítí. 

Tohle se říká lidem, kteří jsou v depresi z rozchodu. Mělo by se být trestné. Navíc to nikomu nepomáhá.

4. Nejhorší je srážka s blbcem. 

Už jsem to někde psal. Používají to všichni navzájem. Jednak to znamená, že jsou všichni arogantní jak prase bez špetky empatie a sebereflexe. A pak to také znamená, že se to všude hemží samým blbci :-)


5 komentářů:

  1. Zdrobněliny vždy a všude by měly být trestné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, ale třeba v němčině se mi moc líbí, ke všemu bych přidávala -chen

      Vymazat
  2. Srážka s blbcem je vlastně takový alibismus :)
    1 až 3 jsou věty zjednodušující situace, ty mohou fakt jen naštvat

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem hloupá žena po rozchodu, co je sama arogantní až běda a potkává další takové, a pořád věří, že se z toho poučí...

    OdpovědětVymazat
  4. To, že nejhorší je srážka s blbcem si zvykli říkat i ti největší blbci :-D

    OdpovědětVymazat