pondělí 1. července 2013

Mizerný sex (ve městě) a co s tím

Když běžel seriál Sex ve městě poprvé, líbil se mi. Je tedy pravda, že jsem se na začátku musel dívat kvůli přítelkyni. Ale klidně přiznám, že mi to přišlo vtipné, včetně různých postřehů o vztazích.

Teď běží nevím kolikátá repríza. A zdá se mi to čím dál horší. Někdy až patetické. Čím dál horší scénář. Hloupé prupovídky.

Je moje chyba, že občas nestačím jít do postele a zavřou se mi oči. Pak je otevřu a vidím tam Kerry. Teď byla v posteli s novým chlápkem. Strašně se nudila. Ležela pod ním. On se pokoušel o nějaké pohyby. Pořád nic. Ani slovo. Pak toho nechali.

Pak o tom trochu kafrala s kamarádkami. Které ji odpovídali podle svých rolí v seriálu (podporující, je to na hovno, kup si pořádné sexy spodní prádlo). A Kerry se pořád a pořád divila, že to prostě nebylo báječné a úžasné a že očekávala něco výjimečného.

To mě tedy podrž. Carrie Bradshaw ví hodně o sexu a nebojí se zeptat. Proč se tedy nezeptá sama sebe: Jak může ženská po 30ce očekávat, že něco bude báječné a úžasné, když si lehne na postel a bude tam ležet jako leklá ryba? Svatá prostoto. Svatá prostato. Zkus hejbnout trochu zadkem. No nic.

9 komentářů:

  1. Prošla jsem podobným vztahem k tomuto seriálu. Nemluvě o filmu, speciálně tom druhém.
    Leklá ryba je nejhorší exemplář na cokoli. V sexu to musí být za trest. Na mě jako leklá ryba odjakživa působí třeba Kateřina Brožová, proto nechápu, že se někomu může líbit.

    Jinak to krafání s kamarádkami je zvláštní. Nebo jsem možná zvláštní já. Nikdy jsem takhle s kamarádkami nekrafala. Sice jsem už leccos vyzvonila na blogu, ale ve skutečnosti si takové krafání nedovedu představit. Jednou jsem byla u kamarádky, měla na návštěvě sousedky. Já myslela, že se studem propadnu, jak se bavily. Dávaly si tipy, jak potěšit své manžely. Dlouho jsem nemohla vymazat z hlavy představu, jak tam v jejich satelitu večer všechny provozují naprosto stejné tips&tricks. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně teda tento seriál nikdy nezaujal, vlastně jsem se totálně míjela s jeho vysílacím časem - dokud jsem měla televizi (na gymplu), běžel tuším v pátek večer a to jsem buď byla někde pařit, nebo jsem měla jiný program, nebo už dávno spala. Vlastně jsem na něj poprvé natrefila až u bývalého, když jsem překlikávala programy, a chtěla se na TEN slavný seriál podívat, jenže... "Okamžitě to přepni! Tohle fakt nesnesu!" Nemyslím si, že bych o něco přišla.
    Seriál, který jsem dřív dost žrala a už dlouho uvažuju, že se na něj po x letech zkusím podívat znovu, je Odpočívej v pokoji. (Asi proto pro mě bude Dexter navždy homosexuál.)
    O.

    OdpovědětVymazat
  3. neviem, myslím, ze cielom scenáristov bolo na plátno preniest 30tnicky v USA a asi vtedy bol asi fakt medzi nimi rozsireny nazor, ze proste sex bude automaticky uzasny a nic netreba robit. Ale mas pravdu, cim som starsia, tym mi pride SatC nudnejsie

    OdpovědětVymazat
  4. Seriál Odpočívej v pokoji jsem bohužel taky nestihl častěji sledovat, i když mi ho spousta lidí doporučovala. Ale tím pádem nemám Dextera zařazeného jako homosexuála :-) a pár let po tom, co to v USA a ČR hodně frčelo, jsem tomu úplně propadl a sjížděl jsem to skoro každý večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně byl Sex ve městě vždy protivný kvůli tomu, jak nejapně a trapně degraduje veškeré lidské hodnoty. A ty ženské... no, celkem slepičinec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zaujalo. Lidské hodnoty. Dokonce veškeré lidské hodnoty. To mi přijde trochu nadnesené.
      A slepičinec to asi je. Ovšem je to rámec daného žánru. Ženské kafrání o vztazích určené pro ženy. Seriál se netváří, že bude něco ve stylu "Katovna". Mě spíš udivilo, že mi to po těch letech přišlo někdy až hloupé.

      Vymazat
  6. Sex ve městě je ten typ seriálu, který si nepustím ani k žehlení. Na druhou stranu neodmítám myšlenku, že moje trable vyřeší nové spodní prádlo. :D Ale spíš než ty povrchní vztahy mi vadí čtyři hlavní protagonistky, které se nechávají unášet životem a vlastně jsou strašně pasivní, možná až na Samanthu, která se občas dokáže postarat a jít svojí cestou, ale pak jí zase degraduje to, že z ní udělají neukojitelnou nymfomanku s nohama věčně do praku. .//

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tak to já Sex ve městě naprosto miluji. Je pravda, že s hlavní postavou úplně nesympatizuji, ale jiné postavy mám moc ráda a sledování jejich života v New Yorku mě moc baví! Dokonce jsem pár let zpátky New York navštívila a běžela jsem se podívat na dveře Carrie B. Strašně se mi v New Yorku líbilo, jen je tam prostě strašně draho... Naštěstí mi s tím pomáhala má virtuální platební karta.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda! Tenhle článek mě moc potěšil, protože sex ve městě je můj úplně nejoblíbenější seriál! Sleduji ho už od doby, kdy se dal tady u nás v Čr sehnat. Vždycky jsem si přála mít podobnou šatnu, jako měla Carrie v tom jejím střešním bytě, kde žila s Panem Božským! Teď jsme se s přítelem přestěhovali a dokonce tam zbylo míso i na malou šatničku. Ještě nás ale čeká rekonstrukce.

    OdpovědětVymazat