středa 19. června 2013

Léto budiž pochváleno (a provoněno)

Nebudu si dělat iluze. Chlapi v létě smrdí. Víc než v jiných ročních obdobích.
Nemyjí se tak často. A nepoužívají deodoranty či zásypy, které zacpou potní žlázy a pak se vytvoří různé exémy a kožní problémy.

Je tedy namístě výzva pro muže.
Umývat se nejméně 2x denně! A ráno použít deodorant. Nebo aspoň biolit.
I chudáci v zemích Asie se umývají 2-3 denně. A nesmrdí.

Výzva pro ženy.
Nepoužívejte v parných dnech martensky nebo kozačky a pro větší pohodlí si rozhodně nevytahujte nohy z těchto uzavřených bot ven!!

4 komentáře:

  1. Já nosím glády v práci občas i v létě a kupodivu mi z nich nohy nesmrdí. Za to z pětiprstých vibramů jo (ale ty zas nemam potřebu sundavat jinde než doma, protože jsou prostě příjemné).
    Jinak mít se několikrát za den by měli nejen muži, ale i některé ženy. A nohy z bot by neměl vyndavat taky nikdo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale fuj, taková hrubka... zastřelte mě.

      Vymazat
    2. Hromadná gramatická sebevražda. Já obvykle hrubky poznám (u cizích textů. Své texty se mi čtou špatně). Ale tady jsem váhal nad shodou podmětu s přísudkem u žen a mužů. To jsem zavrhl. Pak jsem se vrhl na čárky v souvětích. Dosti jsem se zamotal. Ale na pravou hrubku jsem přišel až při samotném psaní tohoto komentáře :-( (:))

      Vymazat
  2. suhlasim s Pixie, zeny su casto rovnako nechutné ako muzi, len muzi vdaka svojej fyzickej konstrukcii a kope muzneho potu smrdia viac:-) Nohy v silonkách sú tiez chutovka

    OdpovědětVymazat