čtvrtek 2. května 2013

Co je fajn, když máte děti

V tom křiku a řevu a ztráty trpělivosti je občas potřeba se utěšit nějakými pozitivními věcmi (když kecy o pokračování rodu, krev mé krve nebo otcovské pudy přestávají fungovat):

- muzete jist a mate k dispozici cokoladova kinder vajicka, ktera byste si sami nekoupili
- muzete si hrat infantilni hry s auticky a jeste vas okoli pochvali, ze jste dobry otec, ktery se venuje detem
- muzete si koupit hracky, po kterych jste jako maly kluk touzil, ale nebyly vam doprany, protoze pry nebyly penize
- muzete dojidat dobre veci po detech, protoze manzelky v tomto veku si uz vice hlidaji vahu a nebudou vam ukusovat z dobrot
- muzete se radovat, kdyz dite konecne usne (v podstate je to nekdy vetsi radost, nez radost ze spolecne straveneho casu staranim se o deti)
- muzete pri koupani nadelat bordel a nacakat vsude vodu a svest to na hru s detmi

5 komentářů:

  1. A taky můžu hrát se synovci klučičí hry a nikdo mi neříká, že se to pro holčičku nehodí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty to máš ještě lepší v tom, že synovce můžeš vracet:-)
    Nicolas

    OdpovědětVymazat
  3. No přesně. Já si to vůbec neuvědomovala, ale mít doma tu moji malou princeznu je neuvěřitelná výhoda. Mám si s kým hrát, když je můj milý na služebních cestách a navíc si od ní tajně občas půjčuji její šablony na nehty, které jsem jí koupila http://www.rajnehtu.cz/dekoracni-sablony-na-nehty/. Ta kdyby věděla, že jí to občas privatizuji, určitě by se na mě čertila.

    OdpovědětVymazat
  4. Samozřejmě je úžasné mít malé děti, jelikož je můžete rozmazlovat a koupíte občas nějakou tu sladkost, kterou byste si samy asi nekoupili. Další výhoda je, že si kupujete hračky, které jste jako děti neměli, a to nedávno udělal i můj manžel ten koupil synovy velkou autodráhu. Naopak já si užívám nákupy s naší třináctiletou dcerou, která si občas vybere lak na nehty na stránkách drogerie Bonfair.

    OdpovědětVymazat
  5. Děti jsou to nejlepší, co mě v životě potkalo. I když je to někdy těžké, jsou pro mě opravdovou radostí. Samotné přípravy na děti jsou taky zajímavé a člověk si u toho vytvoří spoustu vzpomínek. Když jsme vybírali hračky, doplňky nebo úložné boxy a koše na hračky, užili jsme si to a i takové maličkosti vás potěší.

    OdpovědětVymazat