pátek 17. května 2013

Jak vyřešit nevěru

Jedna známá má trápení. Manžel ji podvádí s jinou ženou. Přišla na to prý náhodou, když vypozorovala podezřelé chování manžela s mobilem. Jako vzdělaná žena v IT si poradila s otevřením hesla telefonu. Možná tam ani žádné heslo nebylo. Zjistila, že si muž jejího života a otec jejich dvou krásných dětí píše necudné SMS s kolegyní z práce. Klišé jak prase, ale bývá to nejčastější případ. V hospodě s kamarády po fotbale se moc holek nevyskytuje. Ale v práci to často jiskří mezi muži a ženami, že požárníci od vedle musí být pořád připraveni.

Takže nejdříve byla celá hotová z různých SMS. To člověku nepřidá. Říká si, že to snad ani neměla otevírat, protože je v situaci, kdy se musí z pozice žárlivého IT hackera hesel posunout do pozice detektiva, který má usvědčit manžela z nevěry. Rozjela různé pátrací akce a schovávala se i v lesíku (jestli se dva malé keře tak dají nazývat) poblíž práce manžela. Nakonec slavila úspěch. Viděla manžela s paní, jak se nenápadně dotýkají a na rozloučenou si dali polibek. Ale pocit dobře odvedené detektivní práce (díky, komisaři Mouline, inspektore Clouseaou a komisaři Rexi) vystřídala hrůza! Domněnka se potvrdila. Další hrůza byla vizuální. Ta žena je normální tlustá šmudla. Chtěl jsem se zeptat, jestli by zklamání bylo mírnější, kdyby viděla líbající se krásku s jejím mužem, ale raději jsem si to odpustil. Možná by v této logice bylo líbání a nevěra kupříkladu s Miss Světa Taťánou Kuchařovou důvodem k poplácání manžela po rameni.

Na manžela tedy uhodila a předložila mu pár jasných důkazů. Chvíli se vykrucoval. Pak přešel do útoku, že si za to může sama a pak si změnil heslo do mobilu a PC. Což samozřejmě pro stále se lepšící hackerské umění jeho ženy byla jen výzva. A nijak zvláště těžká. Takže se za měsíc opakovala situace, kdy předložila výpis SMS a emailů.

Z návalu frustrace se spojila s partnerem té hrozné ženské a informovala ho o svém pátrání. Nejprve byl také v šoku. Společně začali vymýšlet strategie, jak své partnery potrestat a znemožnit jim další styk (pohlavní). Nic moc nevymysleli. Ale společná detektivní práce a setkávání se nakonec přesunula v neslušnou nabídku a tak si to rozdali. Bylo to docela fajn, tak v tom pokračují :-) Od té doby je známá v pohodě a má pocit, že všechno funguje tak nějak lépe.


10 komentářů:

  1. :) Já nevím, asi by mi vadilo míň, kdyby mě muž podváděl s hezkou ženou. Pokud by mě podváděl s ne moc hezkou ženou, která je ošklivější než já... to by se mi asi rozdýchávalo špatně.

    OdpovědětVymazat
  2. Haha.... tak trochu klasika :-) Jinak ono to máš prašť jak uhoď. Když by byla krásná, člověk se zblázní z toho, že té nové nesahá ani po kotníky a bude mít depku z toho, že sám není dost hezký. Bude-li ošklivá, budou se dokola opakovat myšlenky na to, v čem je tedy lepší. Myslím, že v konečném důsledku to situaci nedělá lepší a že ani jedno nebolí méně.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslel jsem, že se pozastavíte nad řešením celé té situace - že paní si na frustraci z nevěry svého manžela (který je sice "hajzl", ale nejlepší na světě) pořídí chlápka od ženy, která spí s jeho manželem. To mi na tom přijde trošku "divné". I když statisticky se to stává poměrně často.

    OdpovědětVymazat
  4. :-)
    Taky jsem jako první přemýšlela nad tím, jestli by mi vadilo, že je to šmudla obecná a že bych asi radši hezkou ženu. Ale nedošla jsem k žádnému závěru. Spíš by to byl asi podnět se zamyslet, proč zrovna ona. V čem je jiná než já a co mu tím pádem dává jiného.
    Můj postoj k nevěře je docela známý, takže mně by ani nevadilo, že mě podvádí (pokud by to bylo kvůli sexu a ne kvůli nějakému závažnému problému). Mně by vadilo, že to neumí udělat tak, abych na to nepřišla. Tím teď myslím jiné, neobvyklé chování toho
    muže.
    To, že mu ta paní četla sms apod., mi připadá ponižující. Ještě víc ponižující je to použít proti manželovi. A nejvíc ubohé mi připadá kontaktovat partnera té ženy. To není nutné. To je nefér.
    A vyústění příběhu? Asi docela pravděpodobné. Já bych ale z toho dostala rychle "morální" kocovinu. Když dělám něco tak trochu natruc, tak to nedopadne dobře a nejhůř se ve finále cítím já.
    Ale je to vtipné. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že ten druhý manžel od tlusté šmudly je na tom nejlíp - má jako milenku hezkou+štíhlejší ženu. Takže on satisfakci určitě obdržel. O jeho kvalitách se nepíše, tak nemohu soudit. A jestli si budou rozumnět, nic jim nebrání vytvořit nový pár a své záletné ex odložit. Pak mohou zdálky přihlížet, zda i oni vytvoří smysluplný svazek a za jak dlouho se tlustá šmudla okouká jejímu pův. manželovi, když byl zvyklý na lepší. To pak bude dostatečná satisfakce pro podváděné. Prostá a účinná. B.

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede vrátil mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho způsobů, jak dostat mého muže zpět, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    OdpovědětVymazat
  7. Jako... Asi bych taky rozdýchavala hůře, kdyby mě manžel podváděl s někým, kdo je v mých očích šerednější, i když je to takhle blbé říct. Já měla tu smůlu, že mi utekl za mladší, která ho pak odkopla. No chlapec si myslel, že to dámská kožená peněženka spasí ale to se trochu přepočítal. U mě se tohle zkrátka neodpouští. MOmentálně jsem půl roku po rozvodu, myslela jsem si, že se z toho časem zhroutím, ale nakonec jsem na tom psychicky překvapivě dobře. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky já byla tak moc hloupá. Ten prevít se mi půl roku vymlouval na to, že jezdí na test brzd do servisu, který je několik kilometrů od nás. A já mu to jako největší husa věřila. Pořád říkal, že je třeba to kontrolovat neustále, že je to lepší, než aby mu to někdy z ničeho nic vypadlo. Až teprve před měsícem jsem se dozvěděla, že tam s brzdami byl jen jednou. Jak jsem mu mohla takto naletět!

    OdpovědětVymazat
  9. No to je teda hrozná situace. Kamarádka také řeší nevěru ve vztahu a je z toho špatná, nicméně obě strany chtějí ve vztahu pokračovat a rozhodli se strávit romantický velikonoční pobyt na chalupě na Šumavě, tak jen tajně doufám, že se z něj oba vrátí zdraví a živí. Já sama nevím, jestli bych dokázala nevěru odpustit, proto smekám před každým, kdo to dokázal ustát.

    OdpovědětVymazat