úterý 22. ledna 2013

K-řiny narozeniny. Vše nejlepší!

Když je ti přes 30, což může být i 36

Už jsi si dokázala, že to v práci dokážeš.
Už dávno nejsi závislá na mužích.
Už znáš své tělo a víš, že velikost je jen pro tvoji krejčovou.
Už víš, že jsi na sex.
Už se tolik nestydíš. Ani za to, že jsi nestyda (což je vlastně to samé "ne-stydět").
Už si to vše umíš užít. Možná dokonce intenzivněji než před 5 či 10 lety.
Už víš, že každý se vyvíjí různou rychlostí a ta tvoje je pro tebe prostě nejlepší.

Takže všechno nejlepší. Zdraví a radost v životě.


7 komentářů:

  1. Nicolasi, normálně jsi mě dojal. Fakticky. To je krásné přání, děkuju Ti. K.

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač. Co vysíláš, to přijímáš ;) Nicolas

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo... už aby mi bylo 30 nebo 36, co?

    OdpovědětVymazat
  4. Mladá dívko, neboj, dočkáš se ;)
    Nicolas

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatý časy, když jsem mohla říkat, že je mi po třicítce. :)) Teď už je to trochu někde jinde, věk mi začíná skoro pětkou. Nezvládnu probdít celou noc, po flašce vína se den sbírám a samé chuťvky. Aspoň, že ta moudrost se snad už dostavila. :) No přeji vám taky vše nejlepší a hodně zdraví. A jako dárek, prosím, akceptujte tento tip. Až vám bude nejhůř, zkuste tyto tinktury. Na trhu je sice hodně produktů, ale tyhle skutečně fungují. :) Přeji mnoho spokojených let! :)

    OdpovědětVymazat
  6. no nádherná básnička :o kéž bych takovou taky někdy od někoho dostala :/ když jsme ale u těch narozenin, tak se chci rovnou zeptat na něco. můj známý je vášnivý cestovatel a hodně cestuje, našla jsem nějaké jedlé nádobí, který by se prý mělo dát i sníst. slyšeli jste někdy o tom někdo něco? právě myslím, že zrovna člověk jako on,že by to uvítal :)

    OdpovědětVymazat