čtvrtek 20. prosince 2012

Domýšlivé ženy

Je to taková milá vlastnost některých žen. Jsou "domýšlivé". Domýšlejí na míle daleko, zatímco se chlápek jen usmál u prvního kafe nebo dokonce, když je chlápek s kafem na úplně opačné straně místnosti. Někdy prý stačí k domýšlení si prvního sexu, společné dovolené, svatby a jména dětí jen nevinná poznámka. To domýšlení, snění, plánování, fabulování a konstruování si budoucnosti. Na druhou stranu to je vlastně sympatické. Tak trochu denní snění.

Trochu jiný typ domýšlení mi naznačila K. Z pár slov se v hlavě začnou vytvářet neexistující konstrukce a domněnky: co tím sakra myslel, chtěl mě urazit, proč to vůbec dělá? Na rozdíl od prvního případu to už není pěkné snění, ale spíš peklo v hlavě. S tím, že pekelné myšlenky mají tendence se hodně cyklit.

Kde se to v nich bere? Asi již od malička. Sousedův synek se začal kamarádit s dívenkou ve třídě. On je celkem v pohodě. Má ji rád a soustředí se na to, že se učí psát písmenka a slova a že si třeba dají pusu. Ona ovšem poté, co se naučila ta slova psát, okamžitě mu napsala, že bude svatba! :-)


5 komentářů:

  1. Ano, jsme domýšlivé :) S několika málo muži už mám děti, za některé jsem provdaná, s některými jsem i rozvedená, po některých jsem vdova :)
    Ta druhá varianta je mnohem horší a tu teď prožívám. A nejhorší je, když se zmíním ostatním ženám, tak ony si často přisadí a v podstatě jdou ještě dál, než kam bych zašla já. Ano, je to peklo.
    Kde se to v nás bere? Nevím. Není to jedno? Mně se to líbí. Občas.

    OdpovědětVymazat
  2. Neříkej, že s muži je to jiné... Jen se na Vás usmějeme a už máte pocit, že si domýšlíme svatbu, děti... :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to klidně řeknu, je to u mužů jiné :P
      Tohle domýšlení znám jen z diskusí žen. Neznám muže, kterému by naskočil při úsměvu nějaké ženy pocit typu "jak si ona domýšlí". Na druhou stranu to tak jistě nemají všechny ženy. Proto píšu "některé".

      Vymazat
  3. Hmmm, no áno, ja osobne si to predstavujem s bárským, je to taká forma zvažovania, či si to viem predstaviť...a zároveň je to hra na to, koľko dokážem uhádnuť z reči tela, z mimiky, z toho, ako človek pije kávu a podobné maličkosti. Niekedy sa nerafím, niekedy hej :-)

    OdpovědětVymazat