čtvrtek 15. listopadu 2012

Malé věci mají smysl

Každý den čtu, resp. musím číst o tom, jak ekonomika padá a také o tom, jak politici jeden po druhém rozkrádají zem (kteří jsou prý takoví, jaké si je zasloužíme - asi to máme za trest - ale ve skutečnosti to nepropustností politického systému jako takového). To je pak člověku občas neveselo.
Proto jsem rád, když si přečtu o tom, jak se někomu něco podaří - resp. jak je možné ovlivnit v dobrém slova smyslu to, co je okolo nás.
Palec nahoru.

O tom, jak starý pán s vnukem opravují rozbité lavičky
http://brno.idnes.cz/brnan-opravil-v-masarykove-ctvrti-sest-lavicek-frt-/brno-zpravy.aspx?c=A121114_134614_brno-zpravy_bor


7 komentářů:

  1. Vskutku telegrafický post. :-)
    Naprosto souhlasím a dělám to v rámci možností podobně. Ono to pak inspiruje další. Přijde mi to dloihodobě efektivnější než demonstrovat proti vládě.

    OdpovědětVymazat
  2. Sentiment? Ten u Tebe neznám... Hm, něco nového. Palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se poznáme více, tak možná objevíme, že někdy i sprostě kleju :-)
      PS: ono na tom asi bude sentimentální možná to, že jsem neměl vlastního dědu, s kterým bychom takto chodili na procházky.

      Vymazat
  3. To je milé :) A ještě milejší je, když se z malých věcí stanou velké projekty - například Ukliďme Česko, které začalo jako snaha skupiny lidí o čistší okolí.. Vždy, když se něco takového podaří, nebo se sama něčeho podobného zúčastním, odměním se :D Nějakou drobností. Posledních pár měsíců těmto drobnostem vévodí čaje Kusmi které se vyrábějí v mnoha směsích (a možná i proto je stále ještě objevuji) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Malé a dobré věci určitě mají smysl. To že nepřesahují svojí velikostí, neznamená, že je to k ničemu. Třeba já jsem si nedávno koupila Macu a je tak malá, že to nejde ani spočítat na zrníčka. Ale není k ničemu právě naopak je spíše k něčemu. Hodně mi pomáhá psychicky ale někdy i fyzicky.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle stavy moc dobře znám. Na podobné chmury mám ale super lék. Vyrazit třeba někam do přírody a prostě vypnout. Já toto dělám docela často, zvlášť když je venku teplo. Mám docela slušné vybavení na kempování z https://armik.cz/ takže ho vždycky vezmu s sebou a vypadnu takhle klidně i na několik dní.

    OdpovědětVymazat