středa 28. listopadu 2012

Vůně žen

K tématu mě přivedla návštěva ve francouzském obchodě a bistru s potravinami. Pekli tam i své vlastní bagety, chléb, croissanty a další pochoutky. Náramně to vonělo. Hned se mi zlepšila nálada. Další zlepšení nálady nastalo, když si na lavičku hned vedle přisedly mladé dámy hovořící francouzsky. Voněly úplně jinak než české ženy.

Kromě jiné značky parfémů než používají české ženy to bylo rozhodně i tím, že jedna z nich byla černoška a jedna šmrncnutá něčím z Asie. A pak mi myšlenky utekly někam jinam - k těm vůním.

Je jasné, že existují větší či menší rozdíly v tom, jak voní (event. nevoní) různé ženy. České ženy mi přijdou jako voňavě normální. Možná bych to přirovnal k mléku a medu. Myslím intenzitou nikoli charakterem vůně.

Černošky (resp. 1) mi v intimní blízkosti moc nevoní. Což je samozřejmě hodně individuální. Ačkoli to byl před tím vždy můj erotický sen, tak co se týče vůně, nic moc. Hodně zemité. 

Z Asie (což se nedá paušalizovat - jistě jsou rozdíly mezi Japonkami, Korejkami, Filipínkami, Číňankami aj.) mi utkvěla vůně nespecifikovaného koření. Jemné, ale výrazné. Něco jako směs jasmínu, nějakých oříšků, máty a nevím co. Výraznější než u českých žen.

Je docela pravděpodobné, že takto rozdílně podle ras či typů voní ženám i muži z jiných krajů.

PS: vzpomněl jsem si i na některé další,  poněkud specifičtější vůně ze specifických míst těla - tuším, že o tom psala K-řina :-) Ale o tom možná někdy jindy.


6 komentářů:

  1. Nicolasi, tak jen pěkně prosím o těch jiných vůních taky napiš. I telegraficky. Takhle to nakousnout. Já jsem zvědavá. :-) Navíc mi asi čteš myšlenky - v mém seznamu článků v konceptech je něco podobného - muži jiných ras a národností a jejich (ne)přitažlivost.
    Dneska jsi mě potěšil nadvakrát, u Tebe i u mě. Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůně ženy je mocná čarodějka. Když se to spojí se spodním prádlem, tak je to pro mě neuvěřitelný zážitek. Ale já myslím, že tohle jde oboustranně. Stejně jako chlapovi musí žena vonět, tak musí chlap vonět ženě. A teď nemyslím parfém, ale takovou tu přirozenou vůni. Někdo tomu říká pyžmo, ale to mi přijde hodně pejorativní. Takže prostě vůně ženy... Je to důležité. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je velká esence ženy pěkný šperk. Pamatuji si, když jsem vybíral snubní prsteny při přípravách zásnub se svojí současnou manželkou. A samozřejmě v tom hrály roli emoce, ale když si ho pak partnerka nasadila, byla v mých očích ta nejhezčí na světě. Docela nezávidím těm, co plánují svatby teď, protože snubní prsteny vybírají na internetu a o tyhle úžasné chvíle jsou ochuzené. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tomto s vámi musím souhlasit. Není nad to si snubní prsteny vybírat osobně. :) Je pravda, že na internetu je sice větší výběr, ale ztrácí to takové to kouzlo. To stejné platí třeba i pro svatební šaty. No jo no. Holt je dnes jiná doba.

      Vymazat
  4. Ahoj, já si nejraději kupuji vůni od COCO Channel, je sice trošku dražší, ale voní nádherně. Problém je v tom, že často smrdím kouřem. Můj muž je totiž dlouholetý kuřák. Už mě to začíná pěkně štvát! A tak jsem se rozhodla, že mu k narozeninám koupím vaporizér. Koupila jsem mu model Pax 3, tak se mu snad bude líbit a to kouření omezí...

    OdpovědětVymazat
  5. Ženy voní krásně. To je jasné. A to říkám jako žena, které se líbí muži. Tedy alespoň většinou. Ne že bych někdy se ženou nic neměla. Jsem v tomhle hodně otevřená. Neřekla bych, že jsem bi, ale nevadí mi ženské dotyky a ženská vůně. :) Jenže vyvíjím dynamické QR kódy a tak se pohybuji ve velmi mužském a maskulinním prostředí. :) Ale jako žena toho umím patřičně využít. :)

    OdpovědětVymazat